| 1. Назва заходу БПР |
Розвиток реабілітації у відділеннях інтенсивної терапії |
| 2. Назва Провайдера (з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ |
| 3. Співорганізатори заходу |
БФ «Пацієнти України»
|
| 4. Цільова аудиторія (відповідно до Номенклатури лікарських спеціальностей) |
124. Фізична та реабілітаційна медицина |
| 5. Вид заходу БПР |
Фахова тематична школа |
| 6. Запланована кількість учасників |
20 |
| 7. Мета навчання |
Реабілітація у відділеннях інтенсивної терапії: брак експертизи в цій сфері призводить до збільшення загальної тривалості реабілітації, зростання кількості ускладнень у пацієнтів та пов’язаних економічних витрат. Реабілітація у відділеннях інтенсивної терапії (як і педіатрична реабілітація) залишається значною прогалиною як у питаннях кваліфікації реабілітаційних фахівців, так і у міждисциплінарній співпраці з іншими медичними спеціалістами, залученими до інтенсивної терапії.
|
| 8. Метод / методи навчання |
Онлайн а офлайн зустрічі |
| 9. Кількість балів БПР |
10 балів |
| 10. Дата заходу БПР |
25.03.2025 - 14.10.2025 |
| 11. Місце проведення заходу БПР (повна адреса) |
онлайн, офлайн у м Львів
|
| 12. Прізвище, ім’я та по батькові лектора/тренера |
Модуль 1: Агнєшка Левко, Ніф О’Салліван
Модуль 2: Агнєшка Левко, Ніф О’Салліван, Катерина-Тимрук Скоропад, Оксана Баран, Крапіва Дар’я, Томин Любов, Оксаан Дуб
Модуль 3: Агнєшка Левко, Ніф О’Салліван, Катерина-Тимрук Скоропад, Оксана Баран, Крапіва Дар’я, Томин Любов, Оксаан Дуб
Модуль 4: Катерина-Тимрук Скоропад, Оксана Баран, Крапіва Дар’я, Томин Любов, Оксаан Дуб.
|
| 13. Резюме лектора/тренера |
Агнєшка Левко
Ніф О’Салліван
Катерина Тимрук-Скоропад
Оксана Баран
Крапіва Дар’я
Томин Любов
Оксана Дуб
|
| 14. Програма заходу БПР |
Модуль 1 (онлайн)
-
25.03 - Вступ до реабілітації у відділеннях інтенсивної терапії (ВІТ). Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
26.03 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
29.03 — Фізична терапія у ВІТ: рання мобілізація. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
30.03 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
31.03 - Ерготерапія у ВІТ: відновлення основних функцій. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
03.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
05.04 - Педіатрична реабілітація у ВІТ. Напрацювання тематичних матеріалів.Підготовка презентацій.
-
07.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
09.04—10.04 - Мультидисциплінарна команда: ефективна взаємодія. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
11.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
28.04 - Виклики та бар’єри у реабілітації пацієнтів у ВІТ. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
30.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
06.05 - Практичні кейси та підсумкове обговорення. Підсумкове тестування та обговорення отриманих результатів.
Модуль 2 (онлайн, 2 години)
8 зустрічей з учасниками для представлення та обговорення напрацьованих матеріалів в Модулі 1. Розбір практичних кейсів (Дати зустрічей: 12.05, 19.05, 26.05, 2.06, 9.06, 16.06, 23.06, 30.06)
Модуль 3. (офлайн) 21.08-24.08 (практичний тренінг)
День 1:
- 09:00–09:30 — Реєстрація учасників, вітальна кава
- 09:30–10:00 — Відкриття тренінгу, представлення тренерів та учасників
- 10:00–11:30 — Значення реабілітації у відділеннях інтенсивної терапії
- 11:30–11:45 — Кавова перерва
- 11:45–13:15 — Роль мультидисциплінарної команди у ВІТ
- 13:15–14:15 — Обідня перерва
- 14:15–15:45 — Принципи ранньої мобілізації у ВІТ
- 15:45–16:00 — Кавова перерва
- 16:00–16:45 — Підведення підсумків дня, сесія запитань та відповідей
День 2:
- 09:00–09:30 — Вітальна кава, реєстрація
- 09:30–11:00 — Фізична терапія у ВІТ
- 11:00–11:15 — Кавова перерва
- 11:15–12:45 — Ерготерапія у ВІТ
- 12:45–13:45 — Обідня перерва
- 13:45–15:15 — Застосування адаптивних технологій у реабілітації
- 15:15–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–16:15 — Підведення підсумків дня, обговорення викликів
День 3:
- 09:00–09:30 — Вітальна кава, неформальне спілкування
- 09:30–11:00 — Особливості реабілітації дітей у ВІТ
- 11:00–11:15 — Кавова перерва
- 11:15–12:45 — Роль батьків у реабілітаційному процесі
- 12:45–13:45 — Обідня перерва
- 13:45–15:15 — Використання міжнародних стандартів та шкал оцінки стану дітей у ВІТ
- 15:15–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–16:15 — Підсумкове обговорення та розбір клінічних випадків
День 4:
- 09:00–09:30 — Вітальна кава, організаційні питання
- 09:30–11:00 — Розбір реальних клінічних кейсів
- 11:00–11:15 — Кавова перерва
- 11:15–12:45 — Стандарти оцінки ефективності реабілітації
- 12:45–13:45 — Обідня перерва
- 13:45–15:15 — Групова робота: створення індивідуального реабілітаційного плану
- 15:15–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–16:30 — Фінальна дискусія, оцінка результатів навчання
- 16:30–17:00 — Офіційне закриття тренінгу
Модуль 4. (офлайн; 5 денне стажування для знайомлення з роботою відділення інтенсивної терапії (ВІТ) (17-21.09.2025)
День 1:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників, ознайомлення з лікарнею та правилами безпеки
- 09:00–10:30 — Вступна лекція: основи реабілітації у ВІТ
- 10:30–12:00 — Екскурсія відділенням ВІТ та знайомство з командою
- 12:00–12:30 — Кавова перерва
- 12:30–13:30 — Практичне заняття: оцінка стану пацієнта перед реабілітаційним втручанням
- 13:30–14:30 — Обідня перерва
- 14:30–16:30 — Робота з пацієнтами (під керівництвом наставників)
- 16:30–17:00 — Підведення підсумків дня, питання-відповіді
День 2:
- 08:30–09:00 — Вітальна кава, підготовка до роботи
- 09:00–11:00 — Рання мобілізація пацієнтів у ВІТ
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:30 — Тренінг з дихальної реабілітації
- 13:30–14:30 — Обідня перерва
- 14:30–16:30 — Робота з пацієнтами
- 16:30–17:00 — Обговорення результатів роботи
День 3:
- 08:30–09:00 — Вітальна кава, підготовка до роботи
- 09:00–11:00 — Основи ерготерапії у ВІТ
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:30 — Практичне заняття: оцінка когнітивного стану пацієнтів у ВІТ
- 13:30–14:30 — Обідня перерва
- 14:30–16:30 — Робота з пацієнтами
- 16:30–17:00 — Рефлексія дня, обговорення труднощів
День 4:
- 08:30–09:00 — Вітальна кава, підготовка до роботи
- 09:00–11:00 — Особливості реабілітації дітей у ВІТ
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:30 — Комунікація з родиною пацієнта
- 13:30–14:30 — Обідня перерва
- 14:30–16:30 — Практична робота з дітьми у ВІТ
- 16:30–17:00 — Підведення підсумків дня
День 5:
- 08:30–09:00 — Вітальна кава, неформальне спілкування
- 09:00–11:00 — Методи оцінки ефективності реабілітації у ВІТ
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:30 — Розбір клінічних кейсів
- 13:30–14:30 — Обідня перерва
- 14:30–16:00 — Групова робота: розробка індивідуальних реабілітаційних планів
- 16:00–16:30 — Кавова перерва
- 16:30–17:00 — Підсумкове тестування та закриття стажування
14.10.2025 — Фінальне тестування
|
| 15. Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід |
Для ефективної участі у програмі необхідно відповідати таким критеріям:
-
Базові медичні знання (розуміння основ анатомії, фізіології та патофізіології; знання принципів інтенсивної терапії та особливостей догляду за критично хворими пацієнтами; розуміння процесів відновлення після тяжких станів та ускладнень).
-
Реабілітаційна підготовка ( знання основних принципів фізичної та ерготерапії; розуміння етапів реабілітаційного втручання та оцінки функціонального стану пацієнтів; навички застосування шкал оцінки функціонального стану (наприклад, шкала Бартел, шкала Ренкін).
-
Міждисциплінарна взаємодія (базове розуміння ролі реабілітаційної команди у відділенні інтенсивної терапії; вміння ефективно комунікувати з лікарями, медсестрами та іншими фахівцями; навички роботи в мультидисциплінарній команді та участі у комплексному підході до лікування).
-
Доказова медицина та критичне мислення ( здатність аналізувати та застосовувати сучасні доказові методи реабілітації; вміння відрізняти ефективні методики від бездоказових підходів; орієнтування в міжнародних стандартах реабілітаційної допомоги).
-
Практичні навички ( володіння базовими методами реабілітаційної оцінки та втручання; розуміння алгоритмів скерування пацієнтів на подальшу реабілітацію; знання основних протоколів роботи з пацієнтами у відділеннях інтенсивної терапії та педіатричної реабілітації).
Ці вимоги забезпечують ефективне засвоєння матеріалу та застосування отриманих знань у практичній діяльності.
|
| 16. Технічна підтримка (так/ні?) |
Ні |
| 17. Методи оцінювання набутих знань |
Тестування |
| 18. Код заходу БПР |
|