Logo_UALogo_UALogo_UALogo_UA
  • Увійти до кабінету
  • upta.ua@gmail.com
  • Головна
  • Про нас
    • Історія ВОФТ
    • Наша команда
    • Партнери
    • Напрямки діяльності
    • Ініціативи та активності
    • Проектна діяльність
    • Робочі групи
    • Статут організації
  • Новини
  • Членство у ВОФТ
    • Переваги членства ВОФТ
    • Умови членства ВОФТ
    • Подати заявку на вступ
  • Професійний розвиток
    • Фізіопедія
      • Plus by Physiopedia
    • Освітні події
      • Курси
      • Тренінги
    • Конгрес
    • Положення про БПР
  • Ресурси
    • Результати діяльності
    • Нормативно-правове забезпечення
  • Контакти

Розвиток фізичної терапії в педіатрії

  • Головна
  • Тренінги / Курси
  • Розвиток фізичної терапії в педіатрії
Розвиток реабілітації у відділеннях інтенсивної терапії
24.03.2025
Ерготерапія в педіатрії
24.03.2025

Розвиток фізичної терапії в педіатрії

24.03.2025
Розглянути сучасні підходи та інновації в галузі реабілітації та фізичної терапії для дітей, а також обговорити ефективні методи лікування та відновлення після травм, хвороб і порушень розвитку у педіатрії. Підвищити обізнаність серед медичних працівників та сприяти впровадженню новітніх технологій і технік для покращення якості життя дітей, що потребують фізичної реабілітації. Розробити комплексну програму реабілітації та навчальні матеріали для медичних працівників, що включатимуть практичні рекомендації та сучасні методики.
Реєстрація

КАРТКА ЗАХОДУ

1. Назва заходу БПР Розвиток фізичної терапії в педіатрії
2. Назва Провайдера (з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ
3. Співорганізатори заходу БФ «Пацієнти України»
4. Цільова аудиторія (відповідно до Номенклатури лікарських спеціальностей) 124. Фізична та реабілітаційна медицина
5. Вид заходу БПР Фахова тематична школа
6. Запланована кількість учасників 20
7. Мета навчання Розглянути сучасні підходи та інновації в галузі реабілітації та фізичної терапії для дітей, а також обговорити ефективні методи лікування та відновлення після травм, хвороб і порушень розвитку у педіатрії. Підвищити обізнаність серед медичних працівників та сприяти впровадженню новітніх технологій і технік для покращення якості життя дітей, що потребують фізичної реабілітації. Розробити комплексну програму реабілітації та навчальні матеріали для медичних працівників, що включатимуть практичні рекомендації та сучасні методики.
8. Метод / методи навчання Онлайн та офлайн зустрічі
9. Кількість балів БПР 10 балів
10. Дата заходу БПР 04.04.2025–14.10.2025
11. Місце проведення заходу БПР (повна адреса) онлайн, офлайн у м Львів
12. Прізвище, ім’я та по батькові лектора/тренера Модуль 1: Флоренс Мессерлі, Мейєр Леа, Оксана Баран, Захар Козій, Льорчак Анастасія, Басенко Людмила.
Модуль 2: Флоренс Мессерлі, Мейєр Леа, Оксана Баран, Захар Козій, Льорчак Анастасія, Басенко Людмила.
Модуль 3: Флоренс Мессерлі, Мейєр Леа, Оксана Баран, Захар Козій, Льорчак Анастасія, Басенко Людмила.
Модуль 4: Оксана Баран, Захар Козій,Льорчак Анастасія Басенко Людмила.
13. Резюме лектора/тренера Флоренс Мессерлі

Мейєр Леа

Оксана Баран

Захар Козій

Льорчак Анастасія

Басенко Людмила
14. Програма заходу БПР Модуль 1 (онлайн)
  1. 04.04 - Вступ до реабілітації та фізичної терапії в педіатрії.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  2. 05.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
  3. 07.04 — Анатомо-фізіологічні особливості дітей та їх вплив на реабілітацію.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  4. 09.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
  5. 14.04 - Методи та техніки фізичної терапії в педіатрії.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  6. 16.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
  7. 21.04 - Інноваційні технології у педіатричній реабілітації. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  8. 23.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
  9. 24.04 - Реабілітація дітей з неврологічними порушеннями.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  10. 30.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
  11. 28.04 - Виклики та бар’єри у реабілітації пацієнтів у ВІТ. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  12. 30.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
  13. 05.05 - Реабілітація дітей з ортопедичними проблемами.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  14. 07.05 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
  15. 12.05 - Розробка програми реабілітації та навчальних матеріалів для медичних працівників.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
  16. 14.05 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
Модуль 2 (онлайн, 2 години)
12 зустрічей з учасниками для представлення та обговорення напрацьованих матеріалів в Модулі 1. Розбір практичних кейсів (Дати зустрічей: 19.05, 26.05, 2.06, 9.06, 16.06, 23.06, 30.06, 7.07, 14.07, 21.07, 28.07, 4.08

Модуль 3. (офлайн) 21.08-24.08 (практичний тренінг)
День 1:
  1. 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  2. 09:00–09:30 — Вступне слово та знайомство
  3. 09:30–11:00 — Сучасна система реабілітації: структура та підходи
  4. 11:00–11:30 — Кавова перерва
  5. 11:30–13:00 — Основи фізичної терапії в педіатрії
  6. 13:00–14:00 — Обідня перерва
  7. 14:00–15:30 — Роль мультидисциплінарної команди у реабілітації дітей
  8. 15:30–16:00 — Кавова перерва
  9. 16:00–17:30 — Практична сесія: оцінка пацієнта та планування реабілітаційного втручання
День 2:
  1. 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  2. 09:00–10:30 — Техніки раннього втручання та нейророзвиткової терапії
  3. 10:30–11:00 — Кавова перерва
  4. 11:00–12:30 — Фізична терапія при порушеннях опорно-рухового апарату у дітей
  5. 12:30–13:30 — Обідня перерва
  6. 13:30–15:00 — Дихальна фізична терапія у дітей
  7. 15:00–15:30 — Кавова перерва
  8. 15:30–17:00 — Практичне відпрацювання технік фізичної терапії
День 3:
  1. 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  2. 09:00–10:30 — Основи ерготерапії в дитячій реабілітації
  3. 10:30–11:00 — Кавова перерва
  4. 11:00–12:30 — Адаптація навколишнього середовища та використання допоміжних технологій
  5. 12:30–13:30 — Обідня перерва
  6. 13:30–15:00 — Психосоціальна підтримка дітей та їхніх родин
  7. 15:00–15:30 — Кавова перерва
  8. 15:30–17:00 — Практична сесія: розробка індивідуальних реабілітаційних планів
День 4:
  1. 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  2. 09:00–10:30 — Методи оцінки ефективності реабілітації
  3. 10:30–11:00 — Кавова перерва
  4. 11:00–12:30 — Розбір клінічних кейсів
  5. 12:30–13:30 — Обідня перерва
  6. 13:30–15:00 — Планування довгострокової реабілітації та супроводу пацієнтів
  7. 15:00–15:30 — Кавова перерва
  8. 15:30–17:00 — Підсумкове тестування, обговорення результатів та вручення сертифікатів
Модуль 4 (офлайн стажування) 16.09-21.09
День 1:
  • 08:30–09:00 — Реєстрація учасників, ознайомлення з програмою стажування
  • 09:00–09:30 — Вступна лекція
  • 09:30–11:00 — Оцінка стану дітей перед реабілітацією
  • 11:00–11:30 — Кавова перерва
  • 11:30–13:00 — Спостереження за первинним оглядом пацієнтів
  • 13:00–14:00 — Обідня перерва
  • 14:00–16:00 — Практичне заняття: оцінка рухових функцій пацієнтів
  • 16:00–17:00 — Обговорення першого дня, рефлексія
День 2:
  • 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  • 09:00–10:30 — Рання мобілізація дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
  • 10:30–11:00 — Кавова перерва
  • 11:00–13:00 — Практичне заняття: мобілізація дітей з ДЦП, травмами ЦНС
  • 13:00–14:00 — Обідня перерва
  • 14:00–16:00 — Дихальна реабілітація у дітей
  • 16:00–17:00 — Обговорення клінічних кейсів та висновки другого дня
День 3:
  • 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  • 09:00–10:30 — Відновлення навичок самообслуговування у дітей
  • 10:30–11:00 — Кавова перерва
  • 11:00–13:00 — Практичне заняття: використання адаптивних технологій
  • 13:00–14:00 — Обідня перерва
  • 14:00–16:00 — Комунікація з батьками дітей, які проходять реабілітацію
  • 16:00–17:00 — Обговорення практичних кейсів, висновки третього дня
День 4:
  • 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  • 09:00–10:30 — Взаємодія мультидисциплінарної команди у реабілітації дітей
  • 10:30–11:00 — Кавова перерва
  • 11:00–13:00 — Практичне заняття: командний підхід до ведення пацієнта
  • 13:00–14:00 — Обідня перерва
  • 14:00–16:00 — Методи оцінки ефективності реабілітації у дітей
  • 16:00–17:00 — Підсумкове обговорення, рефлексія
День 5:
  • 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
  • 09:00–10:30 — Практичний кейс: розробка реабілітаційного плану для конкретного пацієнта
  • 10:30–11:00 — Кавова перерва
  • 11:00–13:00 — Фінальне тестування та оцінка знань
  • 13:00–14:00 — Обідня перерва
  • 14:00–15:30 — Завершальна сесія: обговорення досвіду, сертифікація
  • 15:30–16:00 — Заключне слово, завершення стажування
15. Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід Для ефективної участі у програмі необхідно відповідати таким критеріям: 1. Освітній рівень та професійна підготовка
  • Вища або середня спеціальна освіта у сфері медицини, реабілітації, фізичної терапії, ерготерапії або суміжних дисциплін.
  • Для лікарів – спеціалізація в галузі фізичної та реабілітаційної медицини, неврології, ортопедії або педіатрії буде перевагою.
  • Для фізичних терапевтів та ерготерапевтів – досвід роботи в сфері реабілітації дітей або дорослих бажаний, але не обов’язковий.
2. Рівень володіння темою
  • Базове розуміння принципів реабілітації та мультидисциплінарного підходу в наданні допомоги пацієнтам.
  • Знання основних методів фізичної терапії та реабілітації.
  • Орієнтація у структурі реабілітаційної допомоги в Україні та її ключових аспектах.
  • Ознайомлення з сучасними підходами до роботи з пацієнтами у відділеннях інтенсивної терапії та з дітьми, які потребують реабілітаційного втручання.
3. Практичні навички
  • Навички оцінки функціонального стану пацієнтів (використання шкал оцінки рухової активності, рівня самостійності тощо).
  • Базові навички роботи з пацієнтами у стані післяопераційної або інтенсивної терапії.
  • Досвід командної роботи з медичними та реабілітаційними фахівцями вітається.
  • Вміння аналізувати клінічні випадки та приймати рішення щодо реабілітаційного втручання.
4. Досвід роботи
  • Рекомендований досвід роботи у сфері фізичної терапії, ерготерапії, реабілітаційної медицини або догляду за пацієнтами (від 1 року).
  • Для фахівців без досвіду – готовність до інтенсивного навчання та засвоєння практичних навичок.
16. Технічна підтримка (так/ні?) Ні
17. Методи оцінювання набутих знань Тестування
18. Код заходу БПР
Реєстрація
Поширити
0

Схожі новини

04.06.2025

Реабілітація пацієнтів після бойових поранень


Детальніше
24.03.2025

Ерготерапія в педіатрії


Детальніше
24.03.2025

Розвиток реабілітації у відділеннях інтенсивної терапії


Детальніше
© 2019-2024 Всеукраїнське об'єднання фізичних терапевтів. Всі права захищено.
    • No translations available for this page
    • Увійти до кабінету
    • upta.ua@gmail.com