1. Назва заходу БПР |
Розвиток фізичної терапії в педіатрії |
2. Назва Провайдера (з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ |
3. Співорганізатори заходу |
БФ «Пацієнти України»
|
4. Цільова аудиторія (відповідно до Номенклатури лікарських спеціальностей) |
124. Фізична та реабілітаційна медицина |
5. Вид заходу БПР |
Фахова тематична школа |
6. Запланована кількість учасників |
20 |
7. Мета навчання |
Розглянути сучасні підходи та інновації в галузі реабілітації та фізичної терапії для дітей, а також обговорити ефективні методи лікування та відновлення після травм, хвороб і порушень розвитку у педіатрії. Підвищити обізнаність серед медичних працівників та сприяти впровадженню новітніх технологій і технік для покращення якості життя дітей, що потребують фізичної реабілітації. Розробити комплексну програму реабілітації та навчальні матеріали для медичних працівників, що включатимуть практичні рекомендації та сучасні методики.
|
8. Метод / методи навчання |
Онлайн та офлайн зустрічі |
9. Кількість балів БПР |
10 балів |
10. Дата заходу БПР |
04.04.2025–14.10.2025 |
11. Місце проведення заходу БПР (повна адреса) |
онлайн, офлайн у м Львів
|
12. Прізвище, ім’я та по батькові лектора/тренера |
Модуль 1: Флоренс Мессерлі, Мейєр Леа, Оксана Баран, Захар Козій, Льорчак Анастасія, Басенко Людмила.
Модуль 2: Флоренс Мессерлі, Мейєр Леа, Оксана Баран, Захар Козій, Льорчак Анастасія, Басенко Людмила.
Модуль 3: Флоренс Мессерлі, Мейєр Леа, Оксана Баран, Захар Козій, Льорчак Анастасія, Басенко Людмила.
Модуль 4: Оксана Баран, Захар Козій,Льорчак Анастасія Басенко Людмила.
|
13. Резюме лектора/тренера |
Флоренс Мессерлі
Мейєр Леа
Оксана Баран
Захар Козій
Льорчак Анастасія
Басенко Людмила
|
14. Програма заходу БПР |
Модуль 1 (онлайн)
-
04.04 - Вступ до реабілітації та фізичної терапії в педіатрії.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
05.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
07.04 — Анатомо-фізіологічні особливості дітей та їх вплив на реабілітацію.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
09.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
14.04 - Методи та техніки фізичної терапії в педіатрії.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
16.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
21.04 - Інноваційні технології у педіатричній реабілітації. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
23.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
24.04 - Реабілітація дітей з неврологічними порушеннями.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
30.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
28.04 - Виклики та бар’єри у реабілітації пацієнтів у ВІТ. Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
30.04 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
05.05 - Реабілітація дітей з ортопедичними проблемами.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
07.05 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
12.05 - Розробка програми реабілітації та навчальних матеріалів для медичних працівників.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
14.05 - Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
Модуль 2 (онлайн, 2 години)
12 зустрічей з учасниками для представлення та обговорення напрацьованих матеріалів в Модулі 1. Розбір практичних кейсів (Дати зустрічей: 19.05, 26.05, 2.06, 9.06, 16.06, 23.06, 30.06, 7.07, 14.07, 21.07, 28.07, 4.08
Модуль 3. (офлайн) 21.08-24.08 (практичний тренінг)
День 1:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–09:30 — Вступне слово та знайомство
- 09:30–11:00 — Сучасна система реабілітації: структура та підходи
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:00 — Основи фізичної терапії в педіатрії
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–15:30 — Роль мультидисциплінарної команди у реабілітації дітей
- 15:30–16:00 — Кавова перерва
- 16:00–17:30 — Практична сесія: оцінка пацієнта та планування реабілітаційного втручання
День 2:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Техніки раннього втручання та нейророзвиткової терапії
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–12:30 — Фізична терапія при порушеннях опорно-рухового апарату у дітей
- 12:30–13:30 — Обідня перерва
- 13:30–15:00 — Дихальна фізична терапія у дітей
- 15:00–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–17:00 — Практичне відпрацювання технік фізичної терапії
День 3:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Основи ерготерапії в дитячій реабілітації
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–12:30 — Адаптація навколишнього середовища та використання допоміжних технологій
- 12:30–13:30 — Обідня перерва
- 13:30–15:00 — Психосоціальна підтримка дітей та їхніх родин
- 15:00–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–17:00 — Практична сесія: розробка індивідуальних реабілітаційних планів
День 4:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Методи оцінки ефективності реабілітації
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–12:30 — Розбір клінічних кейсів
- 12:30–13:30 — Обідня перерва
- 13:30–15:00 — Планування довгострокової реабілітації та супроводу пацієнтів
- 15:00–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–17:00 — Підсумкове тестування, обговорення результатів та вручення сертифікатів
Модуль 4 (офлайн стажування) 16.09-21.09
День 1:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників, ознайомлення з програмою стажування
- 09:00–09:30 — Вступна лекція
- 09:30–11:00 — Оцінка стану дітей перед реабілітацією
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:00 — Спостереження за первинним оглядом пацієнтів
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Практичне заняття: оцінка рухових функцій пацієнтів
- 16:00–17:00 — Обговорення першого дня, рефлексія
День 2:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Рання мобілізація дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Практичне заняття: мобілізація дітей з ДЦП, травмами ЦНС
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Дихальна реабілітація у дітей
- 16:00–17:00 — Обговорення клінічних кейсів та висновки другого дня
День 3:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Відновлення навичок самообслуговування у дітей
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Практичне заняття: використання адаптивних технологій
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Комунікація з батьками дітей, які проходять реабілітацію
- 16:00–17:00 — Обговорення практичних кейсів, висновки третього дня
День 4:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Взаємодія мультидисциплінарної команди у реабілітації дітей
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Практичне заняття: командний підхід до ведення пацієнта
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Методи оцінки ефективності реабілітації у дітей
- 16:00–17:00 — Підсумкове обговорення, рефлексія
День 5:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Практичний кейс: розробка реабілітаційного плану для конкретного пацієнта
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Фінальне тестування та оцінка знань
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–15:30 — Завершальна сесія: обговорення досвіду, сертифікація
- 15:30–16:00 — Заключне слово, завершення стажування
|
15. Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід |
Для ефективної участі у програмі необхідно відповідати таким критеріям:
1. Освітній рівень та професійна підготовка
-
Вища або середня спеціальна освіта у сфері медицини, реабілітації, фізичної терапії, ерготерапії або суміжних дисциплін.
-
Для лікарів – спеціалізація в галузі фізичної та реабілітаційної медицини, неврології, ортопедії або педіатрії буде перевагою.
-
Для фізичних терапевтів та ерготерапевтів – досвід роботи в сфері реабілітації дітей або дорослих бажаний, але не обов’язковий.
2. Рівень володіння темою
-
Базове розуміння принципів реабілітації та мультидисциплінарного підходу в наданні допомоги пацієнтам.
-
Знання основних методів фізичної терапії та реабілітації.
-
Орієнтація у структурі реабілітаційної допомоги в Україні та її ключових аспектах.
-
Ознайомлення з сучасними підходами до роботи з пацієнтами у відділеннях інтенсивної терапії та з дітьми, які потребують реабілітаційного втручання.
3. Практичні навички
-
Навички оцінки функціонального стану пацієнтів (використання шкал оцінки рухової активності, рівня самостійності тощо).
-
Базові навички роботи з пацієнтами у стані післяопераційної або інтенсивної терапії.
-
Досвід командної роботи з медичними та реабілітаційними фахівцями вітається.
-
Вміння аналізувати клінічні випадки та приймати рішення щодо реабілітаційного втручання.
4. Досвід роботи
-
Рекомендований досвід роботи у сфері фізичної терапії, ерготерапії, реабілітаційної медицини або догляду за пацієнтами (від 1 року).
-
Для фахівців без досвіду – готовність до інтенсивного навчання та засвоєння практичних навичок.
|
16. Технічна підтримка (так/ні?) |
Ні |
17. Методи оцінювання набутих знань |
Тестування |
18. Код заходу БПР |
|