1. Назва заходу БПР |
Ерготерапія в педіатрії |
2. Назва Провайдера (з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ |
3. Співорганізатори заходу |
БФ «Пацієнти України»
|
4. Цільова аудиторія (відповідно до Номенклатури лікарських спеціальностей) |
Фізична та реабілітаційна медицина
Ерготерапія
|
5. Вид заходу БПР |
Фахова тематична школа |
6. Запланована кількість учасників |
20 |
7. Мета навчання |
Метою навчання є підвищення рівня знань і практичних навичок фахівців у сфері реабілітації дітей, формування компетентності щодо сучасних підходів ерготерапії та фізичної терапії в педіатрії, а також покращення мультидисциплінарної взаємодії для ефективного відновлення функціональних можливостей дитини.Розробити комплексну програму реабілітації та навчальні матеріали для медичних працівників, що включатимуть практичні рекомендації та сучасні методики.
|
8. Метод / методи навчання |
Онлайн та офлайн зустрічі |
9. Кількість балів БПР |
10 балів |
10. Дата заходу БПР |
9 квітня – 14 жовтня 2025 року |
11. Місце проведення заходу БПР (повна адреса) |
онлайн, офлайн у м Львів
|
12. Прізвище, ім’я та по батькові лектора/тренера |
Модуль 1:Крістіан Ментрап, Беате Крігер, Юлія Шевчук, Марина Вітомська, Кобзіна Марина, Скрипник Крістіна, Маргарита Виноградова.
Модуль 2:Крістіан Ментрап, Беате Крігер, Юлія Шевчук, Марина Вітомська, Кобзіна Марина, Скрипник Крістіна, Маргарита Виноградова.
Модуль 3. Крістіан Ментрап, Беате Крігер, Юлія Шевчук, Марина Вітомська, Кобзіна Марина, Скрипник Крістіна, Маргарита Виноградова.
Модуль 4. Юлія Шевчук, Марина Вітомська,Кобзіна Марина, Скрипник Крістіна, Маргарита Виноградова.
|
13. Резюме лектора/тренера |
Крістіан Ментрап
Беате Крігер
Юлія Шевчук
Марина Вітомська
Кобзіна Марина
Скрипник Крістіна
Маргарита Виноградова
|
14. Програма заходу БПР |
Модуль 1 (онлайн)
-
09.04 — Вступ до реабілітації та фізичної терапії в педіатрії.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
10.04 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
12.04 — Анатомо-фізіологічні особливості дітей та їх вплив на реабілітацію.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
14.04 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
15.04 — Основи ерготерапії у педіатрії.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
16.04 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
21.04 — Робота мультидисциплінарної команди..Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
23.04 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами
-
24.04 — Інноваційні технології у ерготерапії.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
30.04 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
05.05 — Оцінка ефективності навчальної дисципліни.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
07.05 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
12.05 — Фінальна зустріч та підсумки..Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
07.05 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
-
12.05 — Розробка програми реабілітації та навчальних матеріалів для медичних працівників.Напрацювання тематичних матеріалів. Підготовка презентацій.
-
14.05 — Робота в групі з напрацьованими матеріалами.
Модуль 2 (онлайн, 2 години)
12 зустрічей з учасниками для представлення та обговорення напрацьованих матеріалів в Модулі 1. Розбір практичних кейсів (Дати зустрічей: 19.05, 26.05, 2.06, 9.06, 16.06, 23.06, 30.06, 7.07, 14.07, 21.07, 28.07, 4.08
Модуль 3. (офлайн) 21.08-24.08 (практичний тренінг)
День 1:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–09:30 — Вступне слово та знайомство
- 09:30–11:00 — Вступна лекція: Актуальність розвитку реабілітації та ерготерапії у педіатрії
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:00 — Основи ерготерапії в педіатрії
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–15:30 — Практичне заняття: оцінка моторного розвитку дітей
- 15:30–16:00 — Кавова перерва
- 16:00–17:30 — Практична сесія: оцінка пацієнта та планування реабілітаційного втручання
День 2:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Ерготерапія при порушеннях моторики у дітей
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–12:30 — Фізична терапія при ДЦП, спінальній м’язовій атрофії та інших станах
- 12:30–13:30 — Обідня перерва
- 13:30–15:00 — Практичне заняття: мобілізація та позиціонування дітей
- 15:00–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–17:00 — Практичне відпрацювання технік ерготерапії
День 3:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Сучасні технології у реабілітації дітей
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–12:30 — Адаптація навколишнього середовища та використання допоміжних технологій
- 12:30–13:30 — Обідня перерва
- 13:30–15:00 — Практичне заняття: використання допоміжних технологій
- 15:00–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–17:00 — Практична сесія: розробка індивідуальних реабілітаційних планів
День 4:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Ерготерапія при когнітивних та поведінкових порушеннях
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–12:30 — Розбір клінічних кейсів
- 12:30–13:30 — Обідня перерва
- 13:30–15:00 — Планування довгострокової реабілітації та супроводу пацієнтів
- 15:00–15:30 — Кавова перерва
- 15:30–17:00 — Підсумкове тестування, обговорення результатів та вручення сертифікатів
Модуль 4 (офлайн стажування) 16.09-21.09
День 1:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників, ознайомлення з програмою стажування
- 09:00–09:30 — Вступна лекція
- 09:30–11:00 — Огляд пацієнтів у педіатричному відділенні
- 11:00–11:30 — Кавова перерва
- 11:30–13:00 — Оцінка стану дітей перед реабілітацією
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Практичне заняття
- 16:00–17:00 — Обговорення першого дня, рефлексія
День 2:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Ерготерапія при ДЦП, спінальній м’язовій атрофії, травмах ЦНС
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Практичне заняття
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Ерготерапія для дітей з неврологічними порушеннями
- 16:00–17:00 — Обговорення клінічних кейсів та висновки другого дня
День 3:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Відновлення навичок самообслуговування у дітей
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Практичне заняття: використання адаптивних технологій
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Комунікація з батьками дітей, які проходять реабілітацію
- 16:00–17:00 — Обговорення практичних кейсів, висновки третього дня
День 4:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Взаємодія мультидисциплінарної команди у реабілітації дітей
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Практичне заняття: командний підхід до ведення пацієнта
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–16:00 — Методи оцінки ефективності реабілітації у дітей
- 16:00–17:00 — Підсумкове обговорення, рефлексія
День 5:
- 08:30–09:00 — Реєстрація учасників
- 09:00–10:30 — Практичний кейс: розробка реабілітаційного плану для конкретного пацієнта
- 10:30–11:00 — Кавова перерва
- 11:00–13:00 — Фінальне тестування та оцінка знань
- 13:00–14:00 — Обідня перерва
- 14:00–15:30 — Завершальна сесія: обговорення досвіду, сертифікація
- 15:30–16:00 — Заключне слово, завершення стажування
|
15. Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід |
Для ефективної участі у програмі необхідно відповідати таким критеріям:
1. Освітній рівень та професійна підготовка
-
Вища або середня спеціальна освіта у сфері медицини, реабілітації, фізичної терапії, ерготерапії або суміжних дисциплін.
-
Для лікарів – спеціалізація в галузі фізичної та реабілітаційної медицини, неврології, ортопедії або педіатрії буде перевагою.
-
Для фізичних терапевтів та ерготерапевтів – досвід роботи в сфері реабілітації дітей або дорослих бажаний, але не обов’язковий.
2. Рівень володіння темою
-
Базове розуміння принципів реабілітації та мультидисциплінарного підходу в наданні допомоги пацієнтам.
-
Знання основних методів фізичної терапії та реабілітації.
-
Орієнтація у структурі реабілітаційної допомоги в Україні та її ключових аспектах.
-
Ознайомлення з сучасними підходами до роботи з пацієнтами у відділеннях інтенсивної терапії та з дітьми, які потребують реабілітаційного втручання.
3. Практичні навички
-
Навички оцінки функціонального стану пацієнтів (використання шкал оцінки рухової активності, рівня самостійності тощо).
-
Базові навички роботи з пацієнтами у стані післяопераційної або інтенсивної терапії.
-
Досвід командної роботи з медичними та реабілітаційними фахівцями вітається.
-
Вміння аналізувати клінічні випадки та приймати рішення щодо реабілітаційного втручання.
4. Досвід роботи
-
Рекомендований досвід роботи у сфері фізичної терапії, ерготерапії, реабілітаційної медицини або догляду за пацієнтами (від 1 року).
-
Для фахівців без досвіду – готовність до інтенсивного навчання та засвоєння практичних навичок.
|
16. Технічна підтримка (так/ні?) |
Ні |
17. Методи оцінювання набутих знань |
Тестування |
18. Код заходу БПР |
|