Метою цього курсу є формування розуміння того, як розробляти та впроваджувати план терапії, а також як оцінювати процес практики, заснованої на доказах.
Проект передбачає посилення спроможності фізичних терапевтів та інших фахівців з реабілітації відповідати на потреби реабілітаційної допомоги шляхом спеціалізованого навчання роботи з доказовими джерелами в співпраці з італійськими фахівцями.
Ознайомитися з актуальними даними про методи та підходи у руховому навчанні дітей раннього віку. Набути практичних навичок для вирішення питань, пов'язаних з затримкою та порушенням рухів у дітей раннього віку.
Ознайомитися з актуальними даними про методи та підходи у руховому навчанні дітей раннього віку. Набути практичних навичок для вирішення питань, пов'язаних з затримкою та порушенням рухів у дітей раннього віку.
Ознайомитися з актуальними даними про методи та підходи у руховому навчанні дітей раннього віку. Набути практичних навичок для вирішення питань, пов'язаних з затримкою та порушенням рухів у дітей раннього віку.
Обмін інформацією між медичним персоналом, фахівцями з реабілітації і їх пацієнтами є ключовим для досягнення якісного і ефективного процесу реабілітації.