1. Назва заходу БПР |
Ефективна комунікація |
2. Назва Провайдера (з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ |
3. Співорганізатори заходу |
БФ «Пацієнти України»
|
4. Цільова аудиторія (відповідно до Номенклатури лікарських спеціальностей) |
124. Фізична та реабілітаційна медицина
|
5. Вид заходу БПР |
Тренінг |
6. Запланована кількість учасників |
16 |
7. Мета навчання |
Метою тренінгу є покращити надання реабілітаційних послуг для цивільних та ветеранів в Україні, які постраждали внаслідок військових дій. Одним із завдань проєкту є покращення навичок комунікації між медичним персоналом, фахівцями з реабілітації та пацієнтами для досягнення якісного і ефективного процесу реабілітації.
|
8. Метод / методи навчання |
Тренінг |
9. Кількість балів БПР |
10 балів |
10. Дата заходу БПР |
19.11.2023 |
11. Місце проведення заходу БПР (повна адреса) |
КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім.акад О.І. Ющенка Вінницької обласної ради» , вулиця Пирогова, 109, м. Вінниця , 21037
|
12. Прізвище, ім’я та по батькові лектора/тренера |
Гліб Бітюков
|
13. Резюме лектора/тренера |
Гліб Бітюков
|
14. Програма заходу БПР |
- Принципи та цінності пацієнт-орієнтованого підходу. (Введення учасників семінару у контексті пацієнт-орієнтованої комунікації в
медицині, детальний розгляд принципів і цінностей, обговорення у групі).
- Високий емоційний градус у спілкуванні та інструменти його зниження (Розгляд причин підвищення градусу напруги та факторів, які впливають на поведінку в конфліктній ситуації. Робота в групах).
- Методики комунікації з пацієнтами в кризових ситуаціях. (Причини ескалації і методи деескалації ситуації. Хто такий “найгірший пацієнт”: моделі і тактики комунікації).
- Структура складної розмови та як її застосувати (Тактики та стратегії виходу з комунікаційних криз, теоретичні підказки. Обговорення практичних кейсів).
- Протокол EVE для роботи з емоціями (Протокол спілкування з пацієнтами, які знаходяться в складних емоційних ситуаціях).
|
15. Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід |
|
16. Технічна підтримка (так/ні?) |
Ні |
17. Методи оцінювання набутих знань |
Тестування |
18. Код заходу БПР |
|