| 1. Назва заходу БПР | 
Ефективна комунікація | 
| 2. Назва Провайдера (з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) | 
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ | 
| 3. Співорганізатори заходу | 
БФ «Пацієнти України»
 | 
| 4. Цільова аудиторія (відповідно до Номенклатури лікарських спеціальностей) | 
124. Фізична та реабілітаційна медицина
 | 
| 5. Вид заходу БПР | 
Тренінг | 
| 6. Запланована кількість учасників | 
16 | 
| 7. Мета навчання | 
Метою тренінгу є покращити надання реабілітаційних послуг для цивільних та ветеранів в Україні, які постраждали внаслідок військових дій. Одним із завдань проєкту є покращення навичок комунікації між медичним персоналом, фахівцями з реабілітації та пацієнтами для досягнення якісного і ефективного процесу реабілітації.
 | 
| 8. Метод / методи навчання | 
Тренінг | 
| 9. Кількість балів БПР | 
10 балів | 
| 10. Дата заходу БПР | 
19.11.2023 | 
| 11. Місце проведення заходу БПР (повна адреса) | 
КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім.акад О.І. Ющенка Вінницької обласної ради» , вулиця Пирогова, 109, м. Вінниця , 21037
 | 
| 12. Прізвище, ім’я та по батькові лектора/тренера | 
Гліб Бітюков
 | 
| 13. Резюме лектора/тренера | 
Гліб Бітюков
 | 
| 14. Програма заходу БПР | 
- Принципи та цінності пацієнт-орієнтованого підходу. (Введення учасників семінару у контексті пацієнт-орієнтованої комунікації в
медицині, детальний розгляд принципів і цінностей, обговорення у групі).
 
- Високий емоційний градус у спілкуванні та інструменти його зниження (Розгляд причин підвищення градусу напруги та факторів, які впливають на поведінку в конфліктній ситуації. Робота в групах).
 
- Методики комунікації з пацієнтами в кризових ситуаціях. (Причини ескалації і методи деескалації ситуації. Хто такий “найгірший пацієнт”: моделі і тактики комунікації).
 
- Структура складної розмови та як її застосувати (Тактики та стратегії виходу з комунікаційних криз, теоретичні підказки. Обговорення практичних кейсів).
 
- Протокол EVE для роботи з емоціями (Протокол спілкування з пацієнтами, які знаходяться в складних емоційних ситуаціях).
 
 
 | 
| 15. Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід | 
 | 
| 16. Технічна підтримка (так/ні?) | 
Ні | 
| 17. Методи оцінювання набутих знань | 
Тестування | 
| 18. Код заходу БПР | 
 |