Програми клінічного навчання готують фахівців у галузі охорони здоров’я до ефективної роботи в середовищі охорони здоров’я. Розроблення клінічних освітніх програм може бути складним процесом. Це вимагає глибокого розуміння наявних ресурсів, обов’язків зацікавлених сторін і різних моделей клінічного навчання. Деякі моделі клінічного навчання можуть зосереджуватися на ранньому ознайомленні з клінічними умовами, тоді як інші чекають, поки студенти завершать повну академічну програму. Моделі клінічного навчання можуть акцентувати увагу на знаннях і здібностях окремого студента, а можуть підтримувати “колективну компетентність”, коли компетентність індивіда залежить від спільних знань і командної роботи. Цей курс знайомить з моделями клінічного навчання та основними обов’язками зацікавлених сторін у клінічному навчанні.
Метою цього курсу є ознайомлення з моделями клінічного навчання, що використовуються академічними установами для забезпечення відповідності фахівців у галузі охорони здоров’я початковому рівню практичних компетентностей.
Цей курс складається з відео, матеріалів для читання, дописів на форумі та підсумкового тестування. Зміст курсу поділено на такі розділи:
- Відео
- Матеріали для читання
- Тестування
Цей курс призначений для фахівців з реабілітації, студентів та асистентів, включаючи, але не обмежуючись, фізичних терапевтів, ерготерапевтів, терапевтів мови і мовлення, лікарів фізичної та реабілітаційної медицини, медсестер з реабілітації, протезистів, ортезистів, психологів, аудіологів, дієтологів, соціальних працівників та інших. До участі також запрошуються працівники охорони здоров’я в громаді, медичні сестри та лікарі, які цікавляться цією темою.